MJM to zaprzyjaźnione studio stomatologiczne w Wadowicach, które polecam z czystym sumieniem jako miejsce, gdzie można znaleźć najlepszych fachowców.

Jakiś czas temu, została podjęta decyzja o odnowieniu strony i wizerunku całego studia.

W tym celu wykonaliśmy sesję wizerunkową studia oraz potrety biznesowe wszystkich pracowników w celu stworzenia ich profili zawodowych na stronie internetowej studia.

Fotografie prezentujące wnętrza i lekarzy przy pracy, pokazujące pacjentowi  w jakich warunkach będzie leczony i poddawany zabiegom, to takżed doskonałe fotografie wizerunkowe, które z powodzeniem można wykorzystać w materiałach marketingowych. 

Tak zaplanowana sesja wizerunkowa, zapewniła nam bardzo bogaty kontent fotograficzny  do pracy nad budowaniem identyfikacji wizualnej miejsca.

Branża stomatologiczna rządzi się swoimi prawami. Ważne by już podczas panowania sesji wizerunkowej zrozumieć na czym polega jej specyfika, jakie wymagania stawiają zarówno pacjenci, jak i potencjalni pracownicy czy kontrahenci. 

Liczą się wysoka jakość i wysokie kompetencje pracowników, które zapewnią usługi na najwyższym poziomie.

W tworzeniu wizerunku studia stomatologicznego szalenie ważna jest technologia i wszystko co się z nią wiąże. To odpowiednio wyposażone gabinety oraz sprzęt, na którym pracują lekarze. 

Konkurencja nie śpi, wszyscy się szkolą, rozwijają i inwestują. 

Dlatego fotografie wizerunkowe, które zostały wykonane podczas sesji fotograficznej miały na celu przekazać właśnie ten komunikat. To miejsce, gdzie pacjent może oczekiwać usługi na najwyższym poziomie, począwszy do świetnie przeszkolonych lekarzy, poprzez wysokiej jakości najnowszy sprzęt, w miejscu, które jest przyjazne i spełniające wszelkie standardy gabinetów lekarskich.

W portretach zawodowych postawiliśmy na uśmiech. Był to zabieg świadomy i celowy. Wizyta u stomatologa dla wielu osób kojarzy się mało przyjemnie, dlatego istotne było dla nas ocieplenie wizerunku fotografowanych osób i pokazanie ich jako otwartych, przyjaznych i w pełni empatycznych. 

Drugi cel był już bardzo oczywisty. Najlepszą wizytówką dobrego stomatologa jest jego własny, piękny uśmiech.  

Portrety mają spójny styl i jeden schemat ustawienia pracowników, aby zapewnić również spójny wizerunek na stronie internetowej, Taki zabieg również pozwala w łatwy sposób dokładać nowe fotografie lub wymieniać nieaktualne. Dzięki temu również uzyskaliśmy bardziej zunifikowany korporacyjny wizerunek całej firmy.