Ewelina to osoba, którą znam osobiście już dobrych kilka lat i zawsze twierdzę, że nie ma przypadków. Los zetknął nas ze sobą  w Wielkiej Brytanii i od razu zauroczyła mnie swoją energią, chęcią rozwoju i motywacją.

Ewelina jest specjalistką od SPA. Zarządza, organizuje i pomaga ustalić strategię. Ma ogromne doświadczenie zawodowe w doradztwie i najczęściej współpracuje z właścicielami hoteli, którzy budują i otwierają SPA i potrzebują fachowej porady specjalisty.

Jest także świetnym menadżerem. Kieruje zespołami ludzkimi i ma niesamowitą zdolność do motywowania ludzi. 

Ewelina wciąż się rozwija i dlatego portret wizerunkowy to coś, co aktywnie pomaga jej kreować swoją markę osobistą i swój zawodowy wizerunek profesjonalistki.

Portret biznesowy potrzebny jest do komunikacji na wielu platformach internetowych włączając w to portale branżowe, gdzie publikuje i wypowiada się jako ekspert, oraz w mediach społecznościowych, głównie na platformie Linkedin, gdzie tworzy swoją markę osobistą.

Ewelina jest osobą niezwykle komunikatywną, co w jej zawodzie jest szalenie ważne. Kieruje i zarządza ludźmi, tworzy nowe zespoły, pracuje z klientami o dużych wymaganiach i oczekiwaniach w zakresie wiedzy eksperckiej, z menedżerami wysokiego szczebla. 

W komunikacji swojego wizerunku ważne jest by była postrzegana jako osoba otwarta, empatyczna i umiejąca słuchać, ale jednocześnie zdecydowana i posiadająca własne zdanie. Osoba, która ma niezwykle rozwinięte umiejętności komunikacji i pracy zarówno samodzielnej, jak i zespołowej.

Podczas biznesowej sesji fotograficznej Eweliny chciałyśmy podkreślić jej wizerunek jako osoby zdecydowanej i pewnej swojej wiedzy oraz doświadczenia, ale pozostającej otwartą na nowe doświadczenia, wciąż zdobywającej nowe umiejętności zawodowe.

W portretach biznesowych zdecydowałyśmy na silny wizerunek i klasyczne pozy. Postanowiłyśmy jednak urozmaicić ten zestaw zdjęciami wizerunkowymi, które pokażą też nieco mniej formalną stronę mojej klientki. Emocje i otwartość na drugiego człowieka, wysoko rozwinięte kompetencje miękkie są konieczne do odniesienia sukcesu w branży, gdzie trzeba zetknąć się z wieloma osobistymi, czasem intymnymi, problemami klientów.

Dlatego ta lżejsza część sesji wizerunkowej posłuży Ewelinie głównie do komunikacji w mediach społecznościowych i do tworzenia marki osobistej. 

Branża beatuy również rządzi się swoimi prawami. Ewelina ma być elegancka i dyskretna, bardziej słuchająca i rozumiejąca potrzeby innych. 

Ciemna tonacja tła wycisza i skłania do środka… dokładnie tak jak relaks w SPA. Daje wrażenie odrobiny luksusu. 

Właściwy wizerunek w biznesie pomaga stworzyć silną markę osobistą i dotrzeć do interesującej nas grupy docelowej bez zbędnych rozczarowań. 

Portret biznesowy powinien również, a może przede wszystkim,  zawierać indywidualny charakter człowieka i pokazywać. Sucha wiedza to zdecydowanie za mało by odnieść sukces zawodowy. 

Dlatego w portretach biznesowych zawsze staram się podczas konsultacji i przygotowywania oferty, szczegółowo omówić oczekiwania, grupę docelową odbiorcy i dowiedzieć się też co nieco o jego charakterze, aby móc zaproponować właściwe ujęcia, a nawet wiedzieć jak pozować modela by zakomunikować wizerunek spójny z doświadczeniem, pozycją oraz charakterem człowieka.