Fotografia reklamowa dla 3forU – case study
9 stycznia 2020 2020-01-09 14:18Fotografia reklamowa dla 3forU – case study
[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Fotografia reklamowa to zdjęcia wykonywane z przeznaczeniem sprzedaży. Zdjęcia, które przedstawiają dany produkt w korzystny, bądź informacyjny sposób. Przedmioty można fotografować i pokazywać tak jak faktycznie wyglądają, można fotografować je w sposób interesujący i zachęcający odbiorcę do kupna.
Jaką siłę mają odpowiednie zdjęcia w procesie sprzedażowym?
Pytanie oczywiście jest totalnie banalne, bo wszyscy wiemy, że olbrzymią.
No właśnie, wiemy i nie wiemy.
Jednocześnie nadal wiele świetnych produktów nie doczekało się właściwej prezentacji i, krótko mówiąc, odniosło rynkową klapę.
Znakomitym przykładem, z mojej osobistej praktyki, jest marka 3forU.
Ubrania gdzieś mi migały po internecie, ale nie widziałam w nich nic szczególnego, a tym bardziej sposób ich prezentacji, nie zachęcał do kupna.
Kiedyś jednak moja osobista znajoma pojawiła się na spotkaniu w bardzo oryginalnej bluzce. Zachwycał pomysł połączenia faktur i kolorów, luźny styl, ciekawy charakter i, zdecydowanie, było to coś, czego do tej pory nie widziałam.
Odezwał się oczywiście czynnik ludzki, emocjonalny i, po prostu babski.
Zapytałam, powiedziała i dopiero tak naprawdę wtedy zaczęłam się przyglądać tej marce.
Okazało się, że to dzieła lokalnej projektantki, świetnie uszyte, ze starannie dobranych polskich materiałów.
Zdecydowanie wyprodukowane w etyczny sposób, w naszym kraju… ba, w moim regionie!
Ma to dla mnie znaczenie.
Chciałabym aby moje konsumenckie decyzje były wspierające dla polskich przedsiębiorców, takich jak ja.
Zachwycamy się produktami sprowadzanymi z dalekich krajów, firmowymi znanymi nazwiskami…. A kiedy ktoś z naszych znajomych robi coś naprawdę fajnego, to bardzo trudno jest nam okazać wsparcie w postaci decyzji zakupowej.
Mało tego, uważamy, że na pewno nie wypali, że nie ma szans się przebić itd…
Wystarczyłoby podejmować inaczej decyzje o zakupach. Dlaczego mam kupować coś, co najprawdopodobniej powstało w mało etyczny sposób, sprawia, że kapitał wędruje do zagranicznych kieszeni i, często, jest naprawdę słabe jakościowo.
Po małym audycie fotograficznym działalności 3forU, sama postanowiłam zwrócić się do nich z propozycją wykonania im zdjęć, które w pełni zaprezentują zalety ich produktów i pokażą je w odpowiednim świetle.
Małgosia, właścicielka, szybko zorganizowała całą kolekcję i ruszyliśmy do pracy.
Efektami była zaskoczona sama właścicielka.
Jej projekty po raz pierwszy pokazały się tak, jak być powinny pokazane od samego początku.
Siła zdjęć reklamowych i produktowych jest ogromna.
Małgosi udało się dotrzeć do znanych celebrytek, które chętnie zamówiły szyte na miarę, ubrania.
Dalej mamy już czystą lawinę i efekt kuli śniegowej.
Ubrania marki 3forU to przede wszystkim:
- produkt polski,
- lokalny,
- wyprodukowany w całości w naszym kraju,
- niewielkie ilości modeli,
- Możliwość zamówienia indywidualnego rozmiaru czy dopasowania,
- ciekawe wzory,
- świetne tkaniny.
Właściwa prezentacja pozwoliła firmie na stworzenie nowej strony internetowej i zdjęcia umożliwiły odpowiednią prezentację w sklepie internetowym.
Dodatkowo w trakcie sesji fotograficznych, wykonywałyśmy zawsze również kilka zdjęć wizerunkowych, które służą firmie do wykorzystania w materiałach marketingowych i reklamowych takich jak banery czy prezentacje.
Celem fotografii reklamowej jest sprzedaż. Cel został osiągnięty. Efektywność wzrosła, firma zyskała nowe kontakty i nowych klientów.
Fotografia reklamowa jest przeznaczone dla każdego, kto oferuje produkt lub usługę, dla właścicieli sklepów, dla handlowców i producentów.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_gallery el_id=”gallery-182049″ medias=”78765,78766,78767,78768,78769,78770,78771,78772,78773,78774,78775″ gutter_size=”3″ screen_lg=”1000″ screen_md=”600″ screen_sm=”480″ single_overlay_opacity=”50″ single_padding=”2″][/vc_column][/vc_row]