Blog

Dlaczego tak trudno czasem nam określić, kto jest naszym klientem?

dlaczego-tak-trudno-określic-kto-jest-klientem
MARKA OSOBISTA

Dlaczego tak trudno czasem nam określić, kto jest naszym klientem?

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_raw_html]JTNDcCUzRSUzQ2lmcmFtZSUyMHdpZHRoJTNEJTIyNTYwJTIyJTIwaGVpZ2h0JTNEJTIyMzE1JTIyJTIwc3JjJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cueW91dHViZS5jb20lMkZlbWJlZCUyRlJnd1hySjV3QU5VJTIyJTIwZnJhbWVib3JkZXIlM0QlMjIwJTIyJTIwYWxsb3clM0QlMjJhY2NlbGVyb21ldGVyJTNCJTIwYXV0b3BsYXklM0IlMjBjbGlwYm9hcmQtd3JpdGUlM0IlMjBlbmNyeXB0ZWQtbWVkaWElM0IlMjBneXJvc2NvcGUlM0IlMjBwaWN0dXJlLWluLXBpY3R1cmUlMjIlMjBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4lM0UlM0MlMkZpZnJhbWUlM0UlM0MlMkZwJTNF[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]

Komentarz (1)

  1. […] go. Zadaj sobie ten trud, aby poznać klienta i nie mów, że nie wiesz, kto to jest. O tym jak określić klienta mówiłam niedawno i podałam tam bardzo proste i konkretne ćwiczenie, jakim możesz się […]

Zostaw tutaj swoje przemyślenia

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *