Fotografia reklamowa to zdjęcia wykonywane z przeznaczeniem sprzedaży. Zdjęcia, które przedstawiają dany produkt w korzystny, bądź informacyjny sposób. Przedmioty można fotografować i pokazywać tak jak faktycznie wyglądają, można fotografować je w sposób interesujący i zachęcający odbiorcę do kupna. Dlatego fotografia reklamowa dotyczy szerszej ilości rzeczy, czy nawet usług niż fotografia produktowa. Reklama za pomocą zdjęcia ma przede wszystkim promować dany produkt i usługę. Zdjęcia mają wpływać na odbiorcę i zachęcać go do skorzystania z oferty, która dane zdjęcia przedstawia. W tym przypadku mówimy o zdjęciach nie tylko rzeczy, ale również przestrzeni, czy ludzi. Zdjęcie staje się często w tym przypadku grafiką informacyjną, doskonale wypełniającą treść oferty sprzedażowej.
CEL I ZASTOSOWANIE – celem fotografii reklamowej jest sprzedaż. Bez względu na to czy mówimy o produkcie czy usłudze, wykonane fotografie mają wspierać efektywność sprzedażową.
DLA KOGO – dla osób oferujących produkty i usługi, dla właścicieli sklepów internetowych, dla freelancerów, dla handlowców i producentów
LOKALIZACJA – lokalizacja zależy od wymagań danego zlecenia i jest ustalana po konsultacji z klientem
Sesja fotograficzna zawiera w sobie następujące elementy:
konsultację dotyczącą sesji i możliwości spełnienia potrzeb klienta
najlepszej jakości kadry, starannie wyselekcjonowane i przygotowane oraz poddane profesjonalnemu retuszowi
wybrane kadry w wersji elektronicznej
możliwość wyboru z większej ilości zdjęć
OFERTA
SESJE PODLEGAJĄ INDYWIDUALNEJ WYCENIE.
NAPISZ JAKIEGO RODZAJU ZDJĘĆ POTRZEBUJESZ, W JAKIEJ ILOŚCI, JAKIE MA BYĆ ICH ZASTOSOWANIE ORAZ PRZYBLIŻONY TERMIN REALIZACJI ZLECENIA.
JEŚLI DO KOŃCA NIE MASZ PEWNOŚCI, ZADZWOŃ. PODCZAS KONSULTACJI ŁATWIEJ BĘDZIE TO USTALIĆ.