Bez ściemy. Jak zbudować biznes oparty na marce osobistej [WERSJA 2.0]
25 sierpnia 2021 2021-08-25 21:11Bez ściemy. Jak zbudować biznes oparty na marce osobistej [WERSJA 2.0]
Bez ściemy! Twoje wartości, satysfakcja i dobry biznes czyli zbuduj strategię swojego biznesu opartą na autentycznej marce osobistej.
- Jak tworzyć wielkie rzeczy będąc małą firmą?
- Czy to możliwe aby zbudować biznes, który będzie się opierał na Tobie i Twoich wartościach i jednocześnie będzie skutecznym biznesem?
- Co sprawia, ze pomimo wielu działań, nadal masz wrażenie, że jesteś niewidzialna?
- Jak zbudować spójny system komunikacji?
- Jak nie popełnić tego samego błędu, co większość osób i nie zaczynać budowania biznesu od końca?
Kurs „Marka osobista bez ściemy!” to kurs, który pokaże Ci, że możesz pozostać sobą, pracować zgodnie z własnymi wartościami i z ludźmi, z którymi pragniesz. Marka osobista to nie lajki w internecie, ale skuteczna strategia, którą stworzysz krok po kroku i, która sprawi, że Twój biznes oparty na Tobie, będzie źródłem Twojej satysfakcji.
Badania przeprowadzone przez Forbes wykazują, że kluczowym czynnikiem wpływającym na zaufanie klientów jest autentyczność, a marka osobista pomaga w skróceniu drogi Twojego klienta od „poznaj” do „pokochaj i kup”.
Przestaniesz czuć się jak nachalny sprzedawca, a staniesz się ekspertem, do którego ludzie przychodzą po konkretną wartość. Stworzysz wizerunek będący gwarancją jakości i profesjonalizmu. Zbudujesz strategię marketingową i sprzedażową na faktach i badaniach.
CO OTRZYMUJESZ:
- Kompleksowy program budowania biznesu w oparciu o silną i autentyczną markę osobistą,
- 16 lekcji w formie video, pdf’ów i ćwiczeń,
- Bezterminowy dostęp do kursu w wersji online,
- Dostęp do wszystkich aktualizacji kursu,
- Przepis na biznes zgodny z tym kim jesteś, Twoimi wartościami talentami,
- Twoją własną książkę marki, która będzie dla Ciebie przewodnikiem i drogowskazem w planowaniu marketingu i sprzedaży.
Moduły
MODUŁ I: Klient. Od niego wszystko się zaczyna!
Każdy biznes jest klientocentryczny. To klienci sprawiają, że biznes w ogóle istnieje. Bez nich masz hobby, nie biznes. Nie można stworzyć żadnej strategii bez znajomości grupy docelowej. To potrzeby grupy docelowej są podstawą do stworzenia oferty. Miejsca, gdzie możesz spotkać swoich odbiorców, wyznaczą kanały komunikacji, a komentarze, wypowiedzi, podpowiedzą Ci, jakim językiem posługuje się Twój wymarzony klient. W tym module stworzysz avatar swojego klienta, dokonasz segmentacji oraz przeprowadzisz badanie, które będzie podstawą do tworzenia dalszej strategii. Powodzenia!
Lekcje
MODUŁ II: Ty, Twoje wartości i wizerunek
W tym module zajmiemy się Tobą! W końcu marka osobista to przede wszystkim Ty, Twoja osobowość i wartości jakimi się kierujesz. Aby stworzyć spójny wizerunek, który będzie wyrażał Ciebie i to, co jest dla Ciebie ważne, zacznij od dogłębnej analizy własnej osoby. W kolejnych krokach wyznaczysz swoje cele i wartości, aby płynnie przejść do elementów składających się na autoprezentację. Wizerunek daje obietnicę i gwarancję jej spełnienia. Jest tym wszystkim, o czym myślę i mówią inni, kiedy nie ma Cię z nimi. Zbuduj go dobrze i świadomie. Znacząco skróci Twoją drogę dotarcia do wymarzonego klienta.
Lekcje
- Personalna analiza SWOT
- Praca z wizją i definiowanie osobistej misji
- Przekuwanie wizji na cele zawodowe i finansowe
- Zidentyfikowanie i zdefiniowanie obietnicy własnej marki osobistej
- Wybór właściwego archetypu marki
- Elementy wizerunku marki osobistej
- BONUS Wywiady z Marzeną Koptą o roli wizerunku w biznesie i wspieraniu poczucia własnej wartości.
MODUŁ III: Biznes. Sprzedaż i marketing.
Ten moduł jest dużo bardziej techniczny i sprzedażowy. O to właśnie w nim chodzi. Ustal strategię docierania do swojego wymarzonego klienta. Dokładnie Sprecyzuj gdzie będzie obecna Twoja marka i w jaki sposób. W tym module dowiesz się również jak sprzedawać produkty premium, które wymagają bardziej indywidualnego podejścia. Przeanalizuj wszystko bardzo dokładnie. To czas na ustalenie konkretnego planu działania.
Lekcje
- Tworzenie produktów i oferty wraz z wyceną
- Wybór kanałów dotarcia do klienta
- Wskazówki dotyczące tworzenia i wykorzystania profili prywatnych i firmowych w Social Media: Facebook, Instagram i Linkedin
- Określanie procesu sprzedaży i budowanie własnej strategii
- Sprzedaż produktów i usług premium przez konsultacje
- Twoja książka marki
- PODSUMOWANIE: Rekomendacje