ROZWJAJ SIEBIE, NIE TWÓRZ SZTUCZNEGO AVATARA
ZACZNIJ ROBIĆ SWOJĄ REWOLUCJĘ!
SPRAWDŹ KURSOKSIĄŻKĘ „JESTEM MARKĄ”
udawania kogoś kim nie jesteś, tylko po to, żeby się sprzedać
godzin zmarnowanych w social mediach
konieczności sprzedawania własnej intymności
poczucia zagubienia i frustracji
Czy zaczęłabyś wreszcie od początku i najpierw określiła co Ci w sercu gra, a potem przełożyła to na spójny i autentyczny wizerunek?
Wydawało Ci się, wiesz kim jesteś i o co Ci chodzi, a tymczasem nic się nie spina. Nie wiesz czym się wyróżnić, jak mówić, jak powinnaś wyglądać.
Możesz być sobą, nikogo nie udawać i pracować w oparciu o własne wartości
Twoja marka to przede wszystkim Ty prawdziwa i autentyczna, świadoma swojego celu i docierająca do właściwych osób
Ludzie nie chcą Twojej usługi czy produktu. Ludzie szukają zmiany poprzez wartości jakie dajesz.
Próby budowania biznesu bez wytycznego celu i świadomości sposobów w jakich chcesz to robić, to jak oczekiwanie, że ktoś zadecyduje za Ciebie czego chcesz i z kim.
Silna i autentyczna marka to sposób na skrócenie ścieżki docierania do klienta dzięki zaufaniu i wizerunkowi eksperta. Za dobrą markę klienci są skłonni zapłacić więcej, bo wierzą w jej obietnicę i zmianę, jakiej doświadczą dzięki niej.
Silna marka osobista wzmacnia markę produktu i usługi, która za nią stoi.
To trochę jak kręceniem się w kółko albo liczeniem, że podczas jazdy przypomni nam się dokąd się wybieramy. Brak jasno określonego celu, wizji na własne życie, powoduje, że nie masz szansy się nigdzie znaleźć, bo nie wiesz, gdzie chcesz się znaleźć.
Łatwo jest pomyśleć, że marka osobista to elegancka garsonka i piękne, profesjonalne zdjęcia. Dopiero jednak kiedy markę budujesz z wewnątrz na zewnątrz, możesz dotrzeć do serc i mieć 200% przekonania do tego, co robisz.
Jak się odróżnić od konkurencji? Pewnie już nie raz wymyślałaś masę najdziwniejszych rzeczy. Tymczasem tylko kiedy prawdziwie odkryjesz i poznasz siebie, kiedy to zaakceptujesz i pozostaniesz sobą, jesteś absolutnie nie do podrobienia.
Bądź najlepszą i świadomą siebie. Bądź prawdziwa. Wyróżniaj się misją i wartościami.
Wizerunek to ten element marki, który widzą Twoi odbiorcy. Aby był spójny, wyjątkowy i przekonujący, potrzebuje fundamentów.
Wizerunek to tylko zewnętrzna manifestacja Twoich wartości i wyjątkowej osobowości. Najpierw określ kim jesteś, a potem jak to pokazać.
Marka osobista to Twój kapitał. Pójdzie zawsze za Tobą, z Tobą będzie się rozwijać i ewoluować. Dzięki marce docierasz do właściwych osób, które utożsamiają się z Twoimi wartościami. Nie konkurujesz ceną. Pozyskujesz zaufanie i budujesz wizerunek eksperta.
Określenie fundamentów swojej marki i poznanie siebie, pozwala na czytelną i spójną komunikację. Wiesz kim jesteś i, co jest dla Ciebie najważniejsze. Wiesz jaką osobowość ma Twoja marką. System komunikacji wizualnej i werbalnej jest przedłużeniem tych wytycznych. Przestajesz działać chaotycznie i pod wpływem nastroju czy impulsu.
Praca nad swoją marką to droga do samopoznania. Dzięki niej zyskujesz pewność:
Silna marka to także większa pewność siebie i poczucie sprawczości. Docierasz do właściwych osób zwiększając rozpoznawalność i zaufanie do swojej marki.
Wystarczy, że krok po kroku przejdziesz przez ten proces wykonując proste ćwiczenia, z pełną świadomością dlaczego to robisz i do czego wykorzystasz uzyskane informacje.
Kursoksiążka „Jestem marką” przeprowadzi Cię za rękę przez teorię połączoną z praktyką, by na koniec wyjść z pakietem klocków, na których oprzesz swoją markę i komunikację.
KURSOKSIĄŻKA
Odkryj swoje dlaczego, ustal swoją wizję i przekuj ją na cele. Określ charakter i osobowość Twojej marki.
Doprecyzuj styl komunikacji wizualnej i werbalnej.
Sprawdź co jest dla Ciebie w życiu kluczowe i jak chcesz pracować.
Wyznacz miejsce, do którego dążysz i przełóż je na cele do realizacji.
Przygotuj jasne i klarowne wytyczne dotyczące komunikacji wizualnej i werbalnej.
BIO
Moją misją jest przyprowadzać ludzi do spełnienia zawodowego, aby w pełni wykorzystywali swoje naturalne talenty i budowali dobry biznes, który jest źródłem satysfakcji na każdym poziomie.
Pracuję z ludźmi znajdującymi się na różnym etapie rozwoju zawodowego.
Pomagam w budowaniu marki osobistej czyli strategii na biznes oraz siebie, opartej na Twoich wartościach o świadomej komunikacji z klientem.
Marka osobista, jak każdy biznes jest klientocentryczna. Praca nad nią również zawiera element dobrej znajomości odbiorcy, do którego jest skierowana.
Bądź sobą, osiągaj satysfakcję, buduj dobry biznes
KLIENT IDEALNY
Ludzie zapomną, co mówiłaś. Ludzie zapomną, co zrobiłaś. Ale ludzie nigdy nie zapomną, jak się przy tobie czuli.
-Maya Angelou
CENA STANDARDOWA 480 ZŁ
CENA STANDARDOWA 480 ZŁ
Sprawdź, czy to rozwiązanie dla Ciebie
Zdecydowanie. Powstała z myślą o osobach, które nie posiadają specjalistycznej wiedzy marketingowej, tak aby w bardzo prosty sposób mogły przejść krok po kroku etap budowania avatara klienta, przeprowadzania badań i następnie wykorzystania tych informacji w praktyczny sposób do budowania strategii biznesowej.
Dowiesz się jak określić swoją wizję i wyznaczyć jasne cele.
Sprawdzisz co jest Twoją życiową misją. Określisz wartości, w oparciu o które chcesz pracować.
Na tej podstawie określisz osobowość Twojej marki i sposób jej komunikacji wizualnej i werbalnej. Stworzysz spójny wizerunek.
To połączenie praktyki i teorii. Czytasz wstępy teoretyczne, aby zrozumieć, co potrzebujesz zrobić i z jakiego powodu.
Idziesz krok po kroku. Nie jest to książka, gdzie masz masę teorii i potem musisz ją samodzielnie wdrożyć.
Nie jest to też rozbudowany kurs, który wymaga motywacji i czasu,
Bardziej przypomina rozwiązywanie testu, aby na końcu otrzymać wynik, który wskazuje jak należy działać.
Jest to PDF, który ma pola do wypełniania przez Ciebie. Dzięki temu masz wszystko w jednym miejscu bez potrzeby używania notatników i kartek, które mogłyby się pogubić.
Możesz czytać i od razu na bieżąco wypełniać, aby otrzymać gotowy dokument.
CHCESZ WRESZCIE ZOBACZYĆ EFEKTY, POCZUĆ, ŻE BIZNES TO SATYSFAKCJA I WARTOŚCI
Jeśli masz dość wrażenia, że kręcisz się w kółko i nie wiesz w zasadzie dokąd zmierzasz, nie wiesz jak tworzyć wzierunek, który jest prawdziwy, a nie sztucznie nadmuchany. Jeśli uważasz, że marka jest tylko dla celebrytów, a Ty jesteś zwykłą osobą, która chce pracować w zgodzie ze sobą, to ta kursoksiążka jest dla Ciebie.
Chcę określić swoją wizję i misję i stworzyć markę, opartą na wartościach. Chcę czuć prawdziwą satysfakcję w biznesie i życiu
|
Plac Kościuszki 4, Wadowice |
|