Kiedy jesteś sobą jesteś najlepszą wersją siebie
Bez ściemy i w zgodzie z Twoimi wartościami

ROZWJAJ SIEBIE, NIE TWÓRZ SZTUCZNEGO AVATARA

Dobry biznes budujesz na misji, wartościach i zmianie

NA PRAWDZIE O SOBIE I LUDZIACH, DLA KTÓRYCH TWORZYSZ

ZACZNIJ ROBIĆ SWOJĄ REWOLUCJĘ!

SPRAWDŹ KURSOKSIĄŻKĘ “JESTEM MARKĄ”

Jeśli ktoś powiedziałby Ci, że możesz mieć biznes, być sobą i zachować własne wartości:

udawania kogoś kim nie jesteś, tylko po to, żeby się sprzedać

godzin zmarnowanych w social mediach

konieczności sprzedawania własnej intymności

poczucia zagubienia i frustracji

Czy zaczęłabyś wreszcie od początku i najpierw określiła co Ci w sercu gra, a potem przełożyła to na spójny i autentyczny wizerunek?

Tymczasem czujesz się jak w pułapce ......

Wydawało Ci się, wiesz kim jesteś i o co Ci chodzi, a tymczasem nic się nie spina. Nie wiesz czym się wyróżnić, jak mówić, jak powinnaś wyglądać.

Gdy masz silną markę, cena przestaje być jedynym kryterium wyboru

Możesz być sobą, nikogo nie udawać i pracować w oparciu o własne wartości

 Twoja marka to przede wszystkim Ty prawdziwa i autentyczna, świadoma swojego celu i docierająca do właściwych osób

Ludzie nie chcą Twojej usługi czy produktu. Ludzie szukają zmiany poprzez wartości jakie dajesz.

Próby budowania biznesu bez wytycznego celu i świadomości sposobów w jakich chcesz to robić, to jak oczekiwanie, że ktoś zadecyduje za Ciebie czego chcesz i z kim. 

Silna i autentyczna marka to sposób na skrócenie ścieżki docierania do klienta dzięki zaufaniu i wizerunkowi eksperta. Za dobrą markę klienci są skłonni zapłacić więcej, bo wierzą  w jej obietnicę i zmianę, jakiej doświadczą dzięki niej.

Silna marka osobista wzmacnia markę produktu i usługi, która za nią stoi.

Istnieje kilka bardzo konkretnych powodów, dla których nie osiągasz tego, o czym marzysz

To trochę jak kręceniem się w kółko albo liczeniem, że podczas jazdy przypomni nam się dokąd się wybieramy. Brak jasno określonego celu, wizji na własne życie, powoduje, że nie masz szansy się nigdzie znaleźć, bo nie wiesz, gdzie chcesz się znaleźć.

Łatwo jest pomyśleć, że marka osobista to elegancka garsonka i piękne, profesjonalne zdjęcia. Dopiero jednak kiedy markę budujesz z wewnątrz na zewnątrz, możesz dotrzeć do serc i mieć 200% przekonania do tego, co robisz.

Jak się odróżnić od konkurencji? Pewnie już nie raz wymyślałaś masę najdziwniejszych rzeczy. Tymczasem tylko kiedy prawdziwie odkryjesz i poznasz siebie, kiedy to zaakceptujesz i pozostaniesz sobą, jesteś absolutnie nie do podrobienia.

Bądź najlepszą i świadomą siebie. Bądź prawdziwa. Wyróżniaj się misją i wartościami.

Wizerunek to ten element marki, który widzą Twoi odbiorcy. Aby był spójny, wyjątkowy i przekonujący, potrzebuje fundamentów.

Wizerunek to tylko zewnętrzna manifestacja Twoich wartości i wyjątkowej osobowości. Najpierw określ kim jesteś, a potem jak to pokazać.

Marka osobista to Twój kapitał. Pójdzie zawsze za Tobą, z Tobą będzie się rozwijać i ewoluować. Dzięki marce docierasz do właściwych osób, które utożsamiają się z Twoimi wartościami. Nie konkurujesz ceną.  Pozyskujesz zaufanie i budujesz wizerunek eksperta.

Określenie fundamentów swojej marki i poznanie siebie, pozwala na czytelną i spójną komunikację. Wiesz kim jesteś i, co jest dla Ciebie najważniejsze. Wiesz jaką osobowość ma Twoja marką. System komunikacji wizualnej i werbalnej jest przedłużeniem tych wytycznych. Przestajesz działać chaotycznie i pod wpływem nastroju czy impulsu.

Rozwiązaniem jest zbudowanie marki, która stworzy fundament biznesu na Twoich zasadach

 

Praca nad swoją marką to droga do samopoznania. Dzięki niej zyskujesz pewność:

  • kim jesteś
  • czego pragniesz
  • co jest Twoją misją
  • jak chcesz to zrealizować.

Silna marka to także większa pewność siebie i poczucie sprawczości. Docierasz do właściwych osób zwiększając rozpoznawalność i zaufanie do swojej marki.

Wystarczy, że krok po kroku przejdziesz przez ten proces wykonując proste ćwiczenia, z pełną świadomością dlaczego to robisz i do czego wykorzystasz uzyskane informacje.

To prostsze niż myślisz.....

Kursoksiążka “Jestem marką” przeprowadzi Cię za rękę przez teorię połączoną z praktyką, by na koniec wyjść z pakietem klocków, na których oprzesz swoją markę i komunikację.

KURSOKSIĄŻKA

JESTEM MARKĄ

Odkryj swoje dlaczego, ustal swoją wizję i przekuj ją na cele. Określ charakter i osobowość Twojej marki. 

Doprecyzuj styl komunikacji wizualnej i werbalnej.

TWOJA MISJA I WARTOŚCI

Sprawdź co jest dla Ciebie w życiu kluczowe i jak chcesz pracować.

WIZJA I CELE

Wyznacz miejsce, do którego dążysz i przełóż je na cele do realizacji.

SPÓJNOŚĆ KOMUNIKACYJNA

Przygotuj jasne i klarowne wytyczne dotyczące komunikacji wizualnej i werbalnej.

BIO

Iza Faber

Moją misją jest przyprowadzać ludzi do spełnienia zawodowego, aby w pełni wykorzystywali swoje naturalne talenty i budowali dobry biznes, który jest źródłem satysfakcji na każdym poziomie.

Pracuję z ludźmi znajdującymi się na różnym etapie rozwoju zawodowego. 

Pomagam w budowaniu marki osobistej czyli strategii na biznes oraz siebie, opartej na Twoich wartościach o świadomej komunikacji z klientem. 

Marka osobista, jak każdy biznes jest klientocentryczna. Praca nad nią również zawiera element dobrej znajomości odbiorcy, do którego jest skierowana. 

JESTEM MARKĄ

Bądź sobą, osiągaj satysfakcję, buduj dobry biznes

Zidentyfikuj swoje dlaczego i wartości

Nakreśl swoją wizję i wyznacz cele

Stwórz spójny wizerunek i system komunikacji

KLIENT IDEALNY

Ludzie zapomną, co mówiłaś. Ludzie zapomną, co zrobiłaś. Ale ludzie nigdy nie zapomną, jak się przy tobie czuli.

-Maya Angelou

Kursoksiążka ,,Mój idealny klient" to zdecydowanie must have biblioteczki rozwoju osobistego każdego, kto w przyjemny i skuteczny sposób chce odnaleźć swoje miejsce w sieci i bez poczucia przytłoczenia informacjami stać się swoim własnym mentorem biznesu. To nie jest kolejny poradnik coachingowy, który przeczytasz i odłożysz na półkę. Iza stworzyła kompletne narzędzie, które krok po kroku wyjaśnia, tłumaczy i zapina w logiczną całość jak stać się skutecznym rekinem biznesu. Zbiór zadań, ich przemyślany charakter, kolejność i język, jakim są napisane sprawia, że z przerobienie ich staje się po prostu przyjemością. Taka forma kursu daje możliwość pracy we własnym tempie, daje czas do namysłu nad wizją własnego biznesu, zapisania tego i analizy własnych działań z poczuciem, że ktoś trzyma nas za rękę. Dzięki kursoksiążce Izy poczułam, że mogę i potrafię osiągnąć wszystko to, co od wielu lat siedziało w mojej głowie i było tylko odkładanymi na potem marzeniami. ,,Mój idealny klient" stał się dla mnie bazą, dzięki której wiem jak, czuję że potrafię i chcę działać.
Paulina Skalska, fotograf
Do końca Twojej promocji zostało:
Kursoksiążka
JESTEM MARKĄ
40% TANIEJ

72,00 zł

cena regularna 120zł


z kodem RABAT40

CENA STANDARDOWA 480 ZŁ

KursoksiążkI
"KLIENT IDEALNY" I "JESTEM MARKĄ"
40% TANIEJ

72,00 zł

cena regularna 120zł


z kodem RABAT40

CENA STANDARDOWA 480 ZŁ




Sprawdź, czy to rozwiązanie dla Ciebie

Możesz zBUDOWAĆ MARKĘ DZIĘKI KTÓREJ ZACZNIESZ CIESZYĆ SIĘ SATYSFAKCJĄ I PRACĄ NA SWOICH ZASADACH

Czy masz problem ze zbudowaniem wizji i celów?
Czy potrafisz jasno powiedzieć co jest Twoją misją?
Czy wiesz na jakich wartościach opierasz swoje działania?
Czy wiesz jaką osobowość posiada Twoja marka?
Czy potrafisz budować spójny i silny wizerunek?

Najczęściej zadawane pytania

Zdecydowanie. Powstała z myślą o osobach, które nie posiadają specjalistycznej wiedzy marketingowej, tak aby w bardzo prosty sposób mogły przejść krok po kroku etap budowania avatara klienta, przeprowadzania badań i następnie wykorzystania tych informacji w praktyczny sposób do budowania strategii biznesowej.

Dowiesz się jak określić swoją wizję i wyznaczyć jasne cele. 

Sprawdzisz co jest Twoją życiową misją. Określisz wartości, w oparciu o które chcesz pracować. 

Na tej podstawie określisz osobowość Twojej marki i sposób jej komunikacji wizualnej i werbalnej. Stworzysz spójny wizerunek.

To połączenie praktyki i teorii.  Czytasz wstępy teoretyczne, aby zrozumieć, co potrzebujesz zrobić i z jakiego powodu. 

Idziesz krok po kroku. Nie jest to książka, gdzie masz masę teorii i potem musisz ją samodzielnie wdrożyć.

Nie jest to też rozbudowany kurs, który wymaga motywacji i czasu,

Bardziej przypomina rozwiązywanie testu, aby na końcu otrzymać wynik, który wskazuje jak należy działać.

 

Jest to PDF, który ma pola do wypełniania przez Ciebie. Dzięki temu masz wszystko w jednym miejscu bez potrzeby używania notatników i kartek, które mogłyby się pogubić.

Możesz czytać i od razu na bieżąco wypełniać, aby otrzymać gotowy dokument.

DLACZEGO WARTO ZADABAĆ O WŁASNĄ MARKĘ

CHCESZ WRESZCIE ZOBACZYĆ EFEKTY, POCZUĆ, ŻE BIZNES TO SATYSFAKCJA I WARTOŚCI

Jeśli masz dość wrażenia, że kręcisz się w kółko i nie wiesz w zasadzie dokąd zmierzasz, nie wiesz jak tworzyć wzierunek, który jest prawdziwy, a nie sztucznie nadmuchany. Jeśli uważasz, że marka jest tylko dla celebrytów, a Ty jesteś zwykłą osobą, która chce pracować w zgodzie ze sobą, to ta kursoksiążka jest dla Ciebie. 

Przeprowadzę Cię za rękę, krok po kroku przez tajniki  odkrywania i tworzenia własnej wizji, którą możesz przekuć na całkime realne cele. Zrozumiesz dlaczego marka to Ty i Twoja misja i wartości. 
Przede wszystkim jednak zobaczysz, że to nie wydumana teoria, tylko prosty i logiczny proces, który możesz spokojnie zrealizować bez pomocy z zewnątrz. 
Zrozumiesz dlaczego to robisz i jakie informacje potrzebujesz uzyskać, aby otrzymac odpowiedni materiał i podstawy do stworzenia wizerunku, który nie jest fasadą, ale wyrazem wartości i przekonań.
Tego nie bierze się z powietrza, ale nie jest to także żadna tajemna wiedza. Pokażę Ci dokładnie co i jak, jest dla Ciebie istotne oraz jak to wykorzystać dalej.
 
Nie wal dłużej głową w mur, ale działaj z poziomu serca i świadomości własnych wartości.

Iza

MIEJ ODWAGĘ WYRUSZYĆ W PODRÓŻ DO SIEBIE. ZRÓB SWOJĄ REWOLUCJĘ!

Do końca Twojej promocji zostało:

Kursoksiążka "Jestem marką"

Chcę określić swoją wizję i misję i stworzyć markę, opartą na wartościach. Chcę czuć prawdziwą satysfakcję w biznesie i życiu

Lista życzeń 0