BEZ GODZIN SPĘDZONYCH W SOCIAL MEDIACH I MILIONÓW WYDANYCH NA DOCIERANIE DO WSZYSTKICH I NIKOGO
To klient pokazuje Ci gdzie być, co mówić i oferować
SPRAWDŹ KURSOKSIĄŻKĘ „KLIENT IDEALNY”
nachalnej sprzedaży
godzin zmarnowanych w social mediach
milionów potrzebnych na reklamę
poczucia zagubienia i frustracji
Czy zaczęłabyś wreszcie od początku i stworzyła profil klienta oraz przeprowadziła badania, które dadzą Ci wszystkie konieczne informacje do budowania strategii działania?
Wydawało Ci się, że masz super ofertę, ale jej sprzedaż idzie jak pod górę? Kręcisz się w kółko, wymyślasz nowe promocje, wyskakujesz lodówki, ale nadal nie trafisz do właściwych osób…
Możesz skutecznie trafiać do wymarzonych klientów i sprzedawać bez sprzedawania
Każdy biznes jest klientocentryczny. Bez klientów masz hobby. To dzięki ludziom, którzy chcą zapłacić za Twoją pracę, mas biznes.
Ludzie nie chcą Twojej usługi czy produktu. Ludzie szukają zmiany.
Próby docierania do klienta, bez dokładnej znajomości jego potrzeb i problemów, bez wiedzy na temat jego świadomości oraz znajomości języka, to jak mówienie po chińsku w Norwegii i oczekiwanie, że trafisz do Francuza mieszkającego na Bali.
Podstawą każdej skutecznej strategii jest właściwe stworzenie fundamentów do jej budowania. Czy budowałabyś dom na piasku czy na solidnej skale?
Bardzo łatwo jest łyknąć teksty, które mówią o tym jak fantastycznie jest mieć pasję i uczynić z niej swój zawód. Nie raz pewnie spotkałaś się ze słowami, że “jak kochasz to, co robisz, to nigdy nie jesteś w pracy”.
Niestety może to bardzo mocno wprowadzić w błąd zwłaszcza na początku drogi. Okazuje się, że każda pasja, jeśli ma stać się biznesem, potrzebuje mieć klientów.
To oni sprawiają, że masz biznes, a nie pasję, że są zlecenia.
Dlatego każdy biznes musisz zacząć od klienta. Musisz wiedzieć, czy to, co robisz, znajdzie odbiorców i w jaki sposób, będzie im pomagać. Tylko wtedy wiesz, że możesz działać skutecznie
Nie wiesz czy Twój klient ma świadomość problemu i rozwiązania, w związku z tym nie wiesz jak powinna wyglądać Twoja komunikacja.
Klient świadomy to klient, któremu wystarczy dobrze zaprezentować ofertę, klient nieświadomy wymaga dłuższej ścieżki i edukacji.
Bez tej wiedzy nie masz szans na stworzenie właściwej oferty ,która nie ma być kopią Twojej konkurencji, ale rozwiązaniem problemy lub zaspokojeniem potrzeby Twojego klienta.
Ta wiedza pokazuje Ci czy Twój biznes jest witaminowy czy przeciwbólowy i od tego zależy cała strategia sprzedaży.
A tylko w ten sposób możesz odpowiednio stworzyć ofertę, strategię sprzedaży i całą strategię komunikacji.
To kluczowa wiedza dla skutecznego działania.
Ciężko jest trafić do kogoś jeśli dobrze nie wiemy gdzie możemy go spotkać, o jakiej porze i jakie ma zwyczaje.
To jak szukanie świetlików na słonecznej plaży w środku lata….. naprawdę myślisz ,że masz szansę na powodzenie?
Stworzenie profilu klienta i opracowanie badań, a następnie wyciągnięcie właściwych wniosków to jak wyprodukowanie klocków i poukładanie ich w odpowiednie zestawy, z których według prostej instrukcji, można dalej budować:
Wystarczy, że krok po kroku przejdziesz przez ten proces wykonując proste ćwiczenia, z pełną świadomością dlaczego to robisz i do czego wykorzystasz uzyskane informacje.
Kursoksiążka „Klient idealny” przeprowadzi Cię za rękę przez teorię połączoną z praktyką, by na koniec wyjść z pakietem klocków, na których oprzesz swój biznes.
KURSOKSIĄŻKA
Dowiedz się kim jest, poznaj jego potrzeby i problemy. Zbadaj sposób zachowania i podejmowania decyzji.
Stwórz materiał konieczny do zbudowania skutecznej oferty i strategii biznesowej.
Nie zgaduj.
Wiedz, co powinna zawierać Twoja oferta oraz jak budować strategię biznesu.
Wejdź w buty swojego klienta i stań się jego najlepszym przyjacielem.
Zrozum jego język i sposób zachowania.
Wyciągnij wnioski, posegreguj informacje.
Stwórz pakiet do budowy biznesu i komunikacji.
BIO
Moją misją jest przyprowadzać ludzi do spełnienia zawodowego, aby w pełni wykorzystywali swoje naturalne talenty i budowali dobry biznes, który jest źródłem satysfakcji na każdym poziomie.
Pracuję z ludźmi znajdującymi się na różnym etapie rozwoju zawodowego.
Pomagam w budowaniu marki osobistej czyli strategii na biznes oraz siebie, opartej na Twoich wartościach o świadomej komunikacji z klientem.
Marka osobista, jak każdy biznes jest klientocentryczna. Praca nad nią również zawiera element dobrej znajomości odbiorcy, do którego jest skierowana.
DOCIERAJ I KOMUNIKUJ SIĘ SKUTECZNIE
KLIENT IDEALNY
To, jak klient postrzega świat – to Twoja rzeczywistość
-KATE ZABRSKIE
CENA STANDARDOWA 480 ZŁ
Sprawdź, czy to rozwiązanie dla Ciebie
Zdecydowanie. Powstała z myślą o osobach, które nie posiadają specjalistycznej wiedzy marketingowej, tak aby w bardzo prosty sposób mogły przejść krok po kroku etap budowania avatara klienta, przeprowadzania badań i następnie wykorzystania tych informacji w praktyczny sposób do budowania strategii biznesowej.
Dowiesz się jak tworzyć biznes od fundamentów.
Zrozumiesz, że biznes oparty jest na kliencie, a bez nich masz hobby. Dlatego zaczynasz od poznania i zrozumienia klienta, przechodząc płynnie przez proces badań.
Pokaże Ci dokładnie, co jest Ci potrzebne i badania będą dla Ciebie już tylko przyjemną rozmową z klientem, dzięki której dowiesz się wszystkiego, aby móc skutecznie działać na rynku.
To połączenie praktyki i teorii. Czytasz wstępy teoretyczne, aby zrozumieć, co potrzebujesz zrobić i z jakiego powodu.
Idziesz krok po kroku. Nie jest to książka, gdzie masz masę teorii i potem musisz ją samodzielnie wdrożyć.
Nie jest to też rozbudowany kurs, który wymaga motywacji i czasu,
Bardziej przypomina rozwiązywanie testu, aby na końcu otrzymać wynik, który wskazuje jak należy działać.
Jest to PDF, który ma pola do wypełniania przez Ciebie, całkowicie edytowalne. Dzięki temu masz wszystko w jednym miejscu bez potrzeby używania notatników i kartek, które mogłyby się pogubić.
Możesz czytać i od razu na bieżąco wypełniać, aby otrzymać gotowy dokument.
chcesz wreszcie zobaczyć efekty, poczuć, że PRZYSTAWIASZ DRABINĘ DO WŁAŚCIWEGO OKNA?
Jeśli masz dość pukania do niewłaściwych drzwi, przypadkowych klientów, z którymi nie zawsze jest Ci po drodze i ciągłego zastanawiania się, co jeszcze powinnaś zaoferować, to ta kursoksiążka jest dla Ciebie.
Chcę poznać mojego klienta i dowiedzieć się, co potrzebuję, aby stworzyć skuteczną strategię biznesową i ofertę.
© 2021 Iza Faber | Polityka Prywatności | Kontakt
|
Plac Kościuszki 4, Wadowice |
|