Dobry biznes zaczyna się od empatii.
Otwarte oczy i uszy to podstawa docierania do właściwych osób.

BEZ GODZIN SPĘDZONYCH W SOCIAL MEDIACH I MILIONÓW WYDANYCH NA DOCIERANIE DO WSZYSTKICH I NIKOGO

Fundamentem strategii Twojego biznesu jest doskonała znajomość klienta

To klient pokazuje Ci gdzie być, co mówić i oferować

SPRAWDŹ KURSOKSIĄŻKĘ „KLIENT IDEALNY”

Jeśli ktoś powiedziałby Ci, że możesz docierać do klientów skutecznie i bez:

nachalnej sprzedaży

godzin zmarnowanych w social mediach

milionów potrzebnych na reklamę

poczucia zagubienia i frustracji

Czy zaczęłabyś wreszcie od początku i stworzyła profil klienta oraz przeprowadziła badania, które dadzą Ci wszystkie konieczne informacje do budowania strategii działania?

Tymczasem działasz na oślep ......

Wydawało Ci się, że masz super ofertę, ale jej sprzedaż idzie jak pod górę? Kręcisz się w kółko, wymyślasz nowe promocje, wyskakujesz lodówki, ale nadal nie trafisz do właściwych osób…

To wcale nie musi tak wyglądać

Możesz skutecznie trafiać do wymarzonych klientów i sprzedawać bez sprzedawania

 Każdy biznes jest klientocentryczny. Bez klientów masz hobby. To dzięki ludziom, którzy chcą zapłacić za Twoją pracę, mas biznes. 

Ludzie nie chcą Twojej usługi czy produktu. Ludzie szukają zmiany.

Próby docierania do klienta, bez dokładnej znajomości jego potrzeb i problemów, bez wiedzy na temat jego świadomości oraz znajomości języka, to jak mówienie po chińsku w Norwegii i oczekiwanie, że trafisz do Francuza mieszkającego na Bali.

Podstawą każdej skutecznej strategii jest właściwe stworzenie fundamentów do jej budowania. Czy budowałabyś dom na piasku czy na solidnej skale?

Istnieje kilka bardzo konkretnych powodów, dla których nie udaje Ci się trafić do wymarzonego klienta

Bardzo łatwo jest łyknąć teksty, które mówią o tym jak fantastycznie jest mieć pasję i uczynić z niej swój zawód. Nie raz pewnie spotkałaś się ze słowami, że “jak kochasz to, co robisz, to nigdy nie jesteś w pracy”.

Niestety może to bardzo mocno wprowadzić w błąd zwłaszcza na początku drogi. Okazuje się, że każda pasja, jeśli ma stać się biznesem, potrzebuje mieć klientów. 

To oni sprawiają, że masz biznes, a nie pasję, że są zlecenia. 

Dlatego każdy biznes musisz zacząć od klienta. Musisz wiedzieć, czy to, co robisz, znajdzie odbiorców i w jaki sposób, będzie im pomagać. Tylko wtedy wiesz, że możesz działać skutecznie

Nie wiesz czy Twój klient ma świadomość problemu i rozwiązania, w związku z tym nie wiesz jak powinna wyglądać Twoja komunikacja.

Klient świadomy to klient, któremu wystarczy dobrze zaprezentować ofertę, klient nieświadomy wymaga dłuższej ścieżki i edukacji.

Bez tej wiedzy nie masz szans na stworzenie właściwej oferty ,która nie ma być kopią Twojej konkurencji, ale rozwiązaniem problemy lub zaspokojeniem potrzeby Twojego klienta.

Ta wiedza pokazuje Ci czy Twój biznes jest witaminowy czy przeciwbólowy i od tego zależy cała strategia sprzedaży.

A tylko w ten sposób możesz odpowiednio stworzyć ofertę, strategię sprzedaży i całą strategię komunikacji.

To kluczowa wiedza dla skutecznego działania.

Ciężko jest trafić do kogoś jeśli dobrze nie wiemy gdzie możemy go spotkać, o jakiej porze i jakie ma zwyczaje.

To jak szukanie świetlików na słonecznej plaży w środku lata….. naprawdę myślisz ,że masz szansę na powodzenie?

Rozwiązaniem jest doskonała znajomość Twojej grupy docelowej, jej potrzeb i problemów oraz zachowań

Stworzenie profilu klienta i opracowanie badań, a następnie wyciągnięcie właściwych wniosków to jak wyprodukowanie klocków i poukładanie ich w odpowiednie zestawy, z których według prostej instrukcji, można dalej budować:

  • idealną ofertę
  • skuteczną strategię komunikacji
  • ekosystem i kanały docierania
  • całą ścieżkę klienta.

 

Wystarczy, że krok po kroku przejdziesz przez ten proces wykonując proste ćwiczenia, z pełną świadomością dlaczego to robisz i do czego wykorzystasz uzyskane informacje.

To prostsze niż myślisz.....

Kursoksiążka „Klient idealny” przeprowadzi Cię za rękę przez teorię połączoną z praktyką, by na koniec wyjść z pakietem klocków, na których oprzesz swój biznes.

KURSOKSIĄŻKA

KLIENT IDEALNY

Dowiedz się kim jest, poznaj jego potrzeby i problemy. Zbadaj sposób zachowania i podejmowania decyzji.

Stwórz materiał konieczny do zbudowania skutecznej oferty i strategii biznesowej.

BADANIE KONSUMENTA

Nie zgaduj. 

Wiedz, co powinna zawierać Twoja oferta oraz jak budować strategię biznesu.

AVATAR KLIENTA

Wejdź w buty swojego klienta i stań się jego najlepszym przyjacielem.

 Zrozum jego język i sposób zachowania.

STRATEGICZNE WNIOSKI

Wyciągnij wnioski, posegreguj informacje. 

Stwórz pakiet do budowy biznesu i komunikacji.

BIO

Iza Faber

Moją misją jest przyprowadzać ludzi do spełnienia zawodowego, aby w pełni wykorzystywali swoje naturalne talenty i budowali dobry biznes, który jest źródłem satysfakcji na każdym poziomie.

Pracuję z ludźmi znajdującymi się na różnym etapie rozwoju zawodowego. 

Pomagam w budowaniu marki osobistej czyli strategii na biznes oraz siebie, opartej na Twoich wartościach o świadomej komunikacji z klientem. 

Marka osobista, jak każdy biznes jest klientocentryczna. Praca nad nią również zawiera element dobrej znajomości odbiorcy, do którego jest skierowana. 

KLIENT IDEALNY

DOCIERAJ I KOMUNIKUJ SIĘ SKUTECZNIE

Poznaj potrzeby i problemy swoich klientów

Stwórz ofertę , której pragną

Dowiedz się jak do nich mówić, by trafiać prosto do serca

KLIENT IDEALNY

To, jak klient postrzega świat – to Twoja rzeczywistość

-KATE ZABRSKIE

Kursoksiążka ,,Mój idealny klient" to zdecydowanie must have biblioteczki rozwoju osobistego każdego, kto w przyjemny i skuteczny sposób chce odnaleźć swoje miejsce w sieci i bez poczucia przytłoczenia informacjami stać się swoim własnym mentorem biznesu. To nie jest kolejny poradnik coachingowy, który przeczytasz i odłożysz na półkę. Iza stworzyła kompletne narzędzie, które krok po kroku wyjaśnia, tłumaczy i zapina w logiczną całość jak stać się skutecznym rekinem biznesu. Zbiór zadań, ich przemyślany charakter, kolejność i język, jakim są napisane sprawia, że z przerobienie ich staje się po prostu przyjemością. Taka forma kursu daje możliwość pracy we własnym tempie, daje czas do namysłu nad wizją własnego biznesu, zapisania tego i analizy własnych działań z poczuciem, że ktoś trzyma nas za rękę. Dzięki kursoksiążce Izy poczułam, że mogę i potrafię osiągnąć wszystko to, co od wielu lat siedziało w mojej głowie i było tylko odkładanymi na potem marzeniami. ,,Mój idealny klient" stał się dla mnie bazą, dzięki której wiem jak, czuję że potrafię i chcę działać.
Paulina Skalska, fotograf
Do końca Twojej promocji zostało:
Kursoksiążka
Klient idealny
40% TANIEJ

59,4 zł

cena regularna 99 zł


z kodem RABAT40

CENA STANDARDOWA 480 ZŁ

Do końca Twojej promocji zostało:




Sprawdź, czy to rozwiązanie dla Ciebie

Możesz zBUDOWAĆ OFERTĘ JAKIEJ PRGNIE TWÓJ KLIENT I ZACZĄĆ DOCIERAĆ DO WŁASCIWYCH OSÓB

Czy masz dość przypadkowych klientów?
Czy marzy Ci się, aby Twoja oferta była tą najlepszą?
Potrzebujesz bardziej efektywnie docierać do wymarzonych klientów.?
Nie chcesz spędzać godzin na chaotycznych działaniach w social mediach?
Chcesz sprzedawać swoje usługi lekko i nienachalnie, bazując na wartościach i jakości?

Najczęściej zadawane pytania

Zdecydowanie. Powstała z myślą o osobach, które nie posiadają specjalistycznej wiedzy marketingowej, tak aby w bardzo prosty sposób mogły przejść krok po kroku etap budowania avatara klienta, przeprowadzania badań i następnie wykorzystania tych informacji w praktyczny sposób do budowania strategii biznesowej.

Dowiesz się jak tworzyć biznes od fundamentów.

Zrozumiesz, że biznes oparty jest na kliencie, a bez nich masz hobby. Dlatego zaczynasz od poznania i zrozumienia klienta, przechodząc płynnie przez proces badań.

Pokaże Ci dokładnie, co jest Ci potrzebne i badania będą dla Ciebie już tylko przyjemną rozmową z klientem, dzięki której dowiesz się wszystkiego, aby móc skutecznie działać na rynku.

To połączenie praktyki i teorii.  Czytasz wstępy teoretyczne, aby zrozumieć, co potrzebujesz zrobić i z jakiego powodu. 

Idziesz krok po kroku. Nie jest to książka, gdzie masz masę teorii i potem musisz ją samodzielnie wdrożyć.

Nie jest to też rozbudowany kurs, który wymaga motywacji i czasu,

Bardziej przypomina rozwiązywanie testu, aby na końcu otrzymać wynik, który wskazuje jak należy działać.

 

Jest to PDF, który ma pola do wypełniania przez Ciebie, całkowicie edytowalne. Dzięki temu masz wszystko w jednym miejscu bez potrzeby używania notatników i kartek, które mogłyby się pogubić.

Możesz czytać i od razu na bieżąco wypełniać, aby otrzymać gotowy dokument.

DLACZEGO POTRZEBUJESZ ZNAĆ SWOJEGO KLIENTA?

chcesz wreszcie zobaczyć efekty, poczuć, że PRZYSTAWIASZ DRABINĘ DO WŁAŚCIWEGO OKNA?

Jeśli masz dość pukania do niewłaściwych drzwi, przypadkowych klientów, z którymi nie zawsze jest Ci po drodze i ciągłego zastanawiania się, co jeszcze powinnaś zaoferować, to ta kursoksiążka jest dla Ciebie. 

Przeprowadzę Cię za rękę, krok po kroku przez tajniki przeprowadzenia prostych badań rynkowych tak, abyś mogła wykonać je samodzielnie i nie potrzebowała kolejnych kursów. Dowiesz się, jak zbudować profil swojego klienta i co dla Ciebie ma znaczenie.
Przede wszystkim jednak zobaczysz, że to nie wydumana teoria, tylko prosty i logiczny proces, który możesz spokojnie zrealizować bez pomocy z zewnątrz. 
Zrozumiesz dlaczego to robisz i jakie informacje potrzebujesz uzyskać, aby otrzymac odpowiedni materiał i podstawy do stworzenia skutecznej oferty, oraz strategii docierania do klienta.
Tego nie bierze się z powietrza, ale nie jest to także żadna tajemna wiedza. To konkretna wiedza i ja pokażę Ci dokładnie co i jak, jest dla Ciebie istotne oraz jak to wykorzystać dalej.
 
Nie wal dłużej głową w mur, ale działaj z głową. To naprawdę jest łatwe!

Iza

rezulaty ma ten, kto podejmuje wyzwanie, 

zdobywa się na odwagę, by wyjść na arenę i zawalczyć o swoje marzenia

Do końca Twojej promocji zostało:

Kursoksiążka "Klient idealny"

Chcę poznać mojego klienta i dowiedzieć się, co potrzebuję, aby stworzyć skuteczną strategię biznesową i ofertę.

© 2021 Iza Faber | Polityka Prywatności | Kontakt